NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » SPRAWY WSPÓLNOTY » USTERKI GWARANCYJNE

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 2>>>    strony: [1]2

Usterki Gwarancyjne

  
ADAM
14.03.2014 21:34:49
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 355 #1778749
Od: 2014-3-9
Dzisiaj na zebraniu w hali garażowej poruszaliśmy temat nie wykonanych napraw gwarancyjnych.
Nie mogę zrozumieć dlaczego mamy czekać na wykonanie naprawy stropu , bramy garażowej do maja ???
Jaki jest tego powód ? Obok w budynku prace postępują pełną parą....!!!
Jeśli Masters jest faktycznie dla nas taki dobry to dlaczego na te naprawy tyle czekamy ???
Jeden z sąsiadów powiedział że Pani Natalia z Masters powiedziała że musimy czekać żeby wykonawcom dopasować termin naprawy . Przecież to jest śmieszne ????
My mamy spokojnie przyjmować to do wiadomości ? Chyba że nam wszystko pasuje ?
Ciekawy jest czy Pani Natalia z Masters zrobiła protokół gdzie przecieka strop hali garażowej ?
A może zrobi to jak będzie sucho w maju ?
Windy prawie co dziennie się psują ... Co się będzie dziać po gwarancji ? Będziemy słono płacić za wymianę podzespołów , naprawy ? Ktoś powiedział że Pani Natalia z Masters powiedziała że musimy spokojnie czekać bo ma do nas przyjechać w sprawie usterek gwarancyjnych sam prezes Schindler ???
Pamiętajmy że Masters już rok zarządza naszą nieruchomością ....
Jakie macie Państwo zdanie ?
  
kaszubskiexpress
15.03.2014 12:47:55
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 194 #1779085
Od: 2014-3-10
    ADAM pisze:

    Dzisiaj na zebraniu w hali garażowej poruszaliśmy temat nie wykonanych napraw gwarancyjnych.
    Nie mogę zrozumieć dlaczego mamy czekać na wykonanie naprawy stropu , bramy garażowej do maja ???
    Jaki jest tego powód ?


Prawdopodobnie chodzi o to, że wykonywanie napraw w tej chwili, np związanych ze zrywaniem ceramiki, przy ryzyku powrotu przymrozków mija się z sensem.

Chodzi np o drzwi wejściowe, które tarły przez miesiąc przez "spuchnięcie" kafla, pod którym znalazła się woda, która zmieniając się w lód wypchnęła płytkę.

Do końca marca mamy otrzymać listę terminów gwarancyjnych, to da nam argument do działania.

  
Marcin_A
15.03.2014 14:08:59
Grupa: Użytkownik

Posty: 14 #1779134
Od: 2014-3-10
Na zebraniu też Pani Natalia wspominała,że za przesunięcie terminów tez są odpowiedzialne przeglądy które mają być wykonane pod koniec marca i w miesiącu kwietniu
  
ADAM
15.03.2014 14:15:12
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 355 #1779137
Od: 2014-3-9
    kaszubskiexpress pisze:

      ADAM pisze:

      Dzisiaj na zebraniu w hali garażowej poruszaliśmy temat nie wykonanych napraw gwarancyjnych.
      Nie mogę zrozumieć dlaczego mamy czekać na wykonanie naprawy stropu , bramy garażowej do maja ???
      Jaki jest tego powód ?


    Prawdopodobnie chodzi o to, że wykonywanie napraw w tej chwili, np związanych ze zrywaniem ceramiki, przy ryzyku powrotu przymrozków mija się z sensem.

    Chodzi np o drzwi wejściowe, które tarły przez miesiąc przez "spuchnięcie" kafla, pod którym znalazła się woda, która zmieniając się w lód wypchnęła płytkę.

    Do końca marca mamy otrzymać listę terminów gwarancyjnych, to da nam argument do działania.



Oczywiście ma Pan rację ceramikę przy drzwiach wejściowych należy wymienić przy sprzyjających warunkach.
Co stoi na przeszkodzie żeby naprawić przeciekający strop w hali garażowej - 1 , naprawę bramy garażowej czy np. poprawienie odpadającej płatami farby na klatce schodowej ? Nie wspomnę o skutecznej naprawie / wymianie ciągle psujących się wind ...
  
Marcin_A
15.03.2014 14:21:44
Grupa: Użytkownik

Posty: 14 #1779141
Od: 2014-3-10
[quote=ADAM]
    kaszubskiexpress pisze:

      ADAM pisze:

      Dzisiaj na zebraniu w hali garażowej poruszaliśmy temat nie wykonanych napraw gwarancyjnych.
      Nie mogę zrozumieć dlaczego mamy czekać na wykonanie naprawy stropu , bramy garażowej do maja ???
      Jaki jest tego powód ?


    Prawdopodobnie chodzi o to, że wykonywanie napraw w tej chwili, np związanych ze zrywaniem ceramiki, przy ryzyku powrotu przymrozków mija się z sensem.

    Chodzi np o drzwi wejściowe, które tarły przez miesiąc przez "spuchnięcie" kafla, pod którym znalazła się woda, która zmieniając się w lód wypchnęła płytkę.

    Do końca marca mamy otrzymać listę terminów gwarancyjnych, to da nam argument do działania.



Oczywiście ma Pan rację ceramikę przy drzwiach wejściowych należy wymienić przy sprzyjających warunkach.
Co stoi na przeszkodzie żeby naprawić przeciekający strop w hali garażowej - 1 , naprawę bramy garażowej czy np. poprawienie odpadającej płatami farby na klatce schodowej ? Nie wspomnę o skutecznej naprawie / wymianie ciągle psujących się wind ...[/quote]



No właśnie tego nie rozumiem na bank na budowie obok jest firma która budowała naszą hale oraz firmy odpowiedzialne za inne części budynku ilu trzeba ludzi oddelegować aby to poprawić przecież nie całą hordę
  
mib25
15.03.2014 14:27:48
poziom 5

Grupa: Moderator

Posty: 441 #1779143
Od: 2014-3-11
Panowie na wczorajszym spotkaniu powiedziałem że usterki (strop, brama garażowa) będą naprawione w maju. Taką informację otrzymałem od p. Natalii.
  
Marcin_A
15.03.2014 14:32:40
Grupa: Użytkownik

Posty: 14 #1779148
Od: 2014-3-10
Tak,wiemywesoły ale wiesz dziwi mnie to ze jak by nie było troszku to już się ciągnie parę osób to zgłaszało już dobre ponad miesiąc temu,co by było gdyby komuś coś spadło na dach samochodu ja myślę ,ze natychmiastowa reakcja
i szybka naprawawesoły
  
ADAM
15.03.2014 15:12:38
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 355 #1779165
Od: 2014-3-9


Ilość edycji wpisu: 1
Ja osobiście cieknący strop zgłaszałem Pani Natalii w grudniu. Pytałem się czy podać nr miejsca - Pani Natalia z Masters powiedziała że to niepotrzebne. Ciekawy jestem czy Pani Natalia ma opracowany plan miejsca przecieków. Mam nadzieję że po naprawie będzie wykonana jakaś próba szczelności i skuteczności napraw .
Przy okazji do kiedy mamy gwarancję na przeciekający strop ?
W sumie faktycznie rok szybko minął ... Przez rok nawet nie została naprawiona odpadająca płatami farba na klatce. To co już wymagało koniecznej naprawy ( zamek drzwi wejściowych , silnik windy )trwało miesiącami wiec jak w ciągu 2 miesięcy zostaną naprawione wszystkie usterki ja będę zadowolony zdziwiony
  
ADAM
21.03.2014 08:07:35
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 355 #1786339
Od: 2014-3-9
Mamy znowu kolejną poważną awarię windy. Ile będzie nas to kosztowało po gwarancji . Usterkowość naszych wind jest zatrważająca. Jeśli teraz za serwis wind które są na gwarancji płacimy 37 000 zł rocznie to ile będziemy płacili jak felerne windy będą po gwarancji ? Przypomnijcie mi Państwo kiedy kiedy prezes Schindlera ma przyjechać do nas w sprawie skutecznej naprawy / wymiany wind ?
  
mib25
21.03.2014 09:47:18
poziom 5

Grupa: Moderator

Posty: 441 #1786440
Od: 2014-3-11
ehhhh znowu problem z windami...
  
ADAM
24.03.2014 22:46:21
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 355 #1790166
Od: 2014-3-9
Wiem sąsiedzi ze jesteście bardzo cierpliwi ale mnie ta sytuacja coraz bardziej denerwuje...
Dzisiaj duża winda została naprawiana 2 razy ( czy te naprawy są w ramach gwarancji ? ? )
W końcu zepsuła się 3 raz i naprawa została odłożona na jutro.
Ilość dokonanych napraw gwarancyjnych myślę że możemy liczyć w setkach...
Nie uważacie ze te naprawy gwarancyjne (?) wind to kpina aniołekaniołekaniołekaniołekaniołek ?
Według mnie windy powinny być ewidentnie wymienione na nowe wolne od wad ! Czy nasz administrator wraz z zarządem robi coś w tym kierunku ? Jeśli administrator nic nie zrobi z tym problemem ile będziemy musieli płacić za serwis po gwarancji ? A może będziemy zmuszeni za własne pieniądze kupić nowe windy innego producenta ?
  
kaszubskiexpress
25.03.2014 08:13:53
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 194 #1790369
Od: 2014-3-10
    ADAM pisze:

    Wiem sąsiedzi ze jesteście bardzo cierpliwi

Ja już nie jestem !!!


    ADAM pisze:


    Według mnie windy powinny być ewidentnie wymienione na nowe wolne od wad ! Czy nasz administrator wraz z zarządem robi coś w tym kierunku ?

Jaki zarząd ?
Gościa interesuje sprzedaż mieszkań w kolejnych etapach a nie stan wind w praktycznie sprzedanym budynku.



    ADAM pisze:

    Jeśli administrator nic nie zrobi z tym problemem ile będziemy musieli płacić za serwis po gwarancji ? A może będziemy zmuszeni za własne pieniądze kupić nowe windy innego producenta ?

To jest raczej pewne.


  
ADAM
25.03.2014 11:00:21
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 355 #1790569
Od: 2014-3-9
    kaszubskiexpress pisze:

      ADAM pisze:

      Wiem sąsiedzi ze jesteście bardzo cierpliwi

    Ja już nie jestem !!!


      ADAM pisze:


      Według mnie windy powinny być ewidentnie wymienione na nowe wolne od wad ! Czy nasz administrator wraz z zarządem robi coś w tym kierunku ?

    Jaki zarząd ?
    Gościa interesuje sprzedaż mieszkań w kolejnych etapach a nie stan wind w praktycznie sprzedanym budynku.



      ADAM pisze:

      Jeśli administrator nic nie zrobi z tym problemem ile będziemy musieli płacić za serwis po gwarancji ? A może będziemy zmuszeni za własne pieniądze kupić nowe windy innego producenta ?

    To jest raczej pewne.




Bardzo dziękuję Panu za poparcie !
Może jednak niepotrzebnie się denerwujemy administrator ma wszystko pod kontrolą. Dzisiaj dostałem odpowiedź od Pani Natalki zacytuję :
"Windy objęte są gwarancją, lecz żeby gwarancja obowiązywała, dźwigi muszą być serwisowane przez firmę Schindler. W związku z tym, gotowość pogotowia dźwigowego, jest wynikiem podpisanej z firmą Schindler umowy serwisowej. Awaryjność powyższych wind jest bardzo wysoka, w związku z tym podejmowane są działania w celu ustalenia przyczyn występowania tak dużej ilości usterek. "

Czyli podsumowując musimy dalej płacić ciężki pieniądz za serwis wind a administrator podejmuje jednak działania mające na celu ustalenie większej ilości usterek....lol

Jakie macie zdanie na ten temat ?
  
mib25
25.03.2014 11:11:25
poziom 5

Grupa: Moderator

Posty: 441 #1790603
Od: 2014-3-11
Zdanie ja mam takie że najpierw to trzeba zobaczyć jak ROBYG podpisał umowe z Schindlerem na zakup wind.
Tam są określone dokładnie warunki pracy/gwarancji tych urzadzen, serwisów itp.
Drodzy Państwo od tego trzeba zacząć. Bicie piany na forum nie ma sensu....

Również z p. Natalia rozmawaiłem dzisiaj na temat wind. Dokumenty są do wglądu u niej. W tym tygodniu mam zamiar przeczytać dokładnie co jest tam napisane o wnioskach niezwłocznie poinforrmuje.
Tez mnie temat wind wkurza i nie moge pojąć dlaczego są one aż tak awaryjne. Normalne to nie jest. Może mamy jakiś najnowocześniejszy model wind (prototyp) którego regulacja dla serwisantów to czarna magia... to też jedna z opcji.
  
ADAM
25.03.2014 11:47:00
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 355 #1790657
Od: 2014-3-9
    mib25 pisze:

    Zdanie ja mam takie że najpierw to trzeba zobaczyć jak ROBYG podpisał umowe z Schindlerem na zakup wind.
    Tam są określone dokładnie warunki pracy/gwarancji tych urzadzen, serwisów itp.
    Drodzy Państwo od tego trzeba zacząć. Bicie piany na forum nie ma sensu....

    Również z p. Natalia rozmawaiłem dzisiaj na temat wind. Dokumenty są do wglądu u niej. W tym tygodniu mam zamiar przeczytać dokładnie co jest tam napisane o wnioskach niezwłocznie poinforrmuje.
    Tez mnie temat wind wkurza i nie moge pojąć dlaczego są one aż tak awaryjne. Normalne to nie jest. Może mamy jakiś najnowocześniejszy model wind (prototyp) którego regulacja dla serwisantów to czarna magia... to też jedna z opcji.



Myśli Pan że bicie piany nie ma sensu ? To tak wygląda gdyby Panu taka sytuacja pasowała albo zależało Panu żeby nie krytykować pracy administratora lub zarządu ! Jeśli większości ta sytuacja w windami nie będzie przeszkadzać to nie ma co się łudzić że administrator lub zarząd coś z tym zrobi skoro przez rok nic nie zrobił ! Zgadza się ?
  
mib25
25.03.2014 12:12:33
poziom 5

Grupa: Moderator

Posty: 441 #1790680
Od: 2014-3-11
    ADAM pisze:

      mib25 pisze:

      Zdanie ja mam takie że najpierw to trzeba zobaczyć jak ROBYG podpisał umowe z Schindlerem na zakup wind.
      Tam są określone dokładnie warunki pracy/gwarancji tych urzadzen, serwisów itp.
      Drodzy Państwo od tego trzeba zacząć. Bicie piany na forum nie ma sensu....

      Również z p. Natalia rozmawaiłem dzisiaj na temat wind. Dokumenty są do wglądu u niej. W tym tygodniu mam zamiar przeczytać dokładnie co jest tam napisane o wnioskach niezwłocznie poinforrmuje.
      Tez mnie temat wind wkurza i nie moge pojąć dlaczego są one aż tak awaryjne. Normalne to nie jest. Może mamy jakiś najnowocześniejszy model wind (prototyp) którego regulacja dla serwisantów to czarna magia... to też jedna z opcji.



    Myśli Pan że bicie piany nie ma sensu ? To tak wygląda gdyby Panu taka sytuacja pasowała albo zależało Panu żeby nie krytykować pracy administratora lub zarządu ! Jeśli większości ta sytuacja w windami nie będzie przeszkadzać to nie ma co się łudzić że administrator lub zarząd coś z tym zrobi skoro przez rok nic nie zrobił ! Zgadza się ?


Bicie piany nie ma sensu jeśli nie posiadamy całkowitej wiedzy. Bez tego pewnych spraw się nie zalatwi.

BTW niech Pan przejrzy moje poprzednie posty i wyciągnie wnioski o ile Pan potrafi.....
Od początku działam w temacie poprawy spraw i działania naszej wspólnoty w różnych tematach. Zależy mi tak samo jak sporej ilości osób aby było nam lepiej/taniej itp, "gorące głowy" nie pomogą a mogą tylko zaszkodzić.

Dodatkowo jak wspomniał Pan nie był Pan na spotkaniu w hotelu z Administracja. Tam sporo tematów było poruszone. Masters dostał czas na przygotowanie dokumentów i o ile wiem część już jest gotowa, a część jest w trakcie załatwiania.

W ramach walki o "naszą" wspolnotę o ile dysponuje Pan czasem zapraszam w czwartek badź piątek w celu przejrzenia umowy Robyga w sprawie wind. Może czegoś ciekawego się dowiemy.
  
ADAM
25.03.2014 12:42:53
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 355 #1790739
Od: 2014-3-9
Myślałem że człowiek mający o sobie tak dobre zdanie jak Pan , wszystko najlepiej wiedzący z dumnym tytułem moderatora forum powinien mieć chociaż trochę kultury.... niestety ...
Zobaczymy co Panu uda się zrobić samemu lub poparciem kilku osób... przekonany jestem że nic
  
mib25
25.03.2014 12:52:12
poziom 5

Grupa: Moderator

Posty: 441 #1790754
Od: 2014-3-11
    ADAM pisze:

    Myślałem że człowiek mający o sobie tak dobre zdanie jak Pan , wszystko najlepiej wiedzący z dumnym tytułem moderatora forum powinien mieć chociaż trochę kultury.... niestety ...
    Zobaczymy co Panu uda się zrobić samemu lub poparciem kilku osób... przekonany jestem że nic


Ale gdzie ja napisalem że wszystko wiem?? O ile dobrze sobie przypominam to my malo wiemy o działaniach Robyga/Mastersa. Wiec gdzie przeświadczenie że wiem wszystko?? to jakiś absurd....
Ponawiam zaproszenie w czwartek/piatek. Mam nadzieje ze sie spotkam z Panem twarzą w twarz. Pozdrawiam

PS też mnie irytują sprawy wind, zacinającej się bramy i sporej ilości innych felerow. Jeśli by tak nie bylo to chyba raczej nie udzielałbym sie na forum i nie tylko... to tak na marginesie.



  
Virus
26.03.2014 00:59:46
poziom 5

Grupa: Administrator 

Posty: 453 #1791387
Od: 2014-3-9


Ilość edycji wpisu: 1
Informuję, że nie jest to miejsce na prowadzenie tego typu rozmów!

Kolejna rzecz, jeśli już ktoś porusza temat braku kultury to niech zacznie od siebie bo uważam za żałosne takie sugestie jak Pan napisał Panie Adamie w stronę mib25, który jako jeden z nielicznych właścicieli poświęca swój czas na załatwianie spraw dla mieszkańców od samego początku jak zorganizowałem pierwsze spotkanie jeszcze przed zebraniem Wspólnoty.
To co Pan napisał w ostatnim swym poście nawet nie będę komentować. Jeśli tak pisze człowiek, któremu podobno zależy na tym aby coś się zmieniło na lepsze to nie ma szans aby cokolwiek razem zrobić i zostanie Panu narzekanie na wszystko co można bo nic się nie zmieni.

Mnie tylko zastanawia jedno. Większość z Państwa nie zrobiła nic aby wspólnie dojść do jakiegoś porozumienia i wyznaczenia wspólnego działania. Tym się zajmuje małe grono osób. Większość z Państwa nie ma pojęcia na temat umów i innych rzeczy związanych z działaniem Wspólnoty. Kiedy spytałem kto chce pociągnąć ten temat i być w Zarządzie to nikt nawet nie pisnął. Ilu z Państwa podeszło do sąsiada zainteresować go tematem skoro wiecie jak bardzo potrzeba głosów aby cokolwiek zmienić? Najlepiej siedzieć wygodnie i opierdzielać tych co próbują coś zmienić na lepsze, tworzyć jakieś dziwne insynuacje i mieć pretensje o coś na co nie mamy wpływu.

Jeśli komuś przeszkadza to że są osoby, które mogą poświęcić swój czas choć i tak go prawie nie mają to nie ma problemu niech załatwia wszystko sami. My się odsuniemy, siądziemy sobie na kanapie i będziemy komentować.

Na koniec proszę zrozumieć jedną rzecz, wspomniane bicie piany nic nie pomoże. Administrator zrobi swoje, Robyg swoje i tak to będzie wyglądać aż nie zbierzemy się w na tyle silną grupę aby móc coś zmienić. Bez tego żadne odwołania, renegocjacje itp. nie będą możliwe. Teraz trzeba działać inaczej aby wpłynąć na administracje i innych ale do tego trzeba mieć argumenty a do tego trzeba przejrzeć dokładnie umowy, porównać a sprawdzenie tego zajmie czas. Więc niech Państwo nie oczekują że coś się zrobi samo albo szybko bo to tak nie działa.

Od tego momentu jeżeli wpis będzie nie na temat lub będzie w formie której poziom odbiega od pewnych norm będę rozdawać upomnienia i inne prezenty
Proszę trzymać poziom i pamiętać że jesteśmy wszyscy tutaj dla siebie aby coś dobrego zrobić wspólnie a nie aby ze sobą walczyć.
Pozdrawiam
  
ADAM
26.03.2014 10:04:33
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 355 #1791620
Od: 2014-3-9
Szanowny sąsiedzie administratorze forum. Kończąc temat chciałbym zauważyć ze to Pana kolega mib25 będąc moderatorem forum obraził mnie pisząc że nie potrafię wyciągać wniosków , w innym poście obraził mnie i innych mieszkańców pisząc że będzie tępił ludzi którzy jeżdżą dużą windą.Oby takie działania nie doprowadziły do tego że na forum zostanie Pan , Pan mib25 ( moderator ) i kilka osób. Na szczęście są jeszcze zebrania wspólnoty już nie moderowane. Życzę powodzenia.

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 2>>>    strony: [1]2

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » SPRAWY WSPÓLNOTY » USTERKI GWARANCYJNE

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


TestHub.pl - opinie, testy, oceny