Zasady obowiązujące na forum
Niniejsze forum ma służyć mieszkańcom w celu lepszej komunikacji i informacji dlatego prosimy stosować się do następujących zasad:

1. Osobami odpowiedzialnymi za porządek na forum są Moderatorzy. W przypadku kwestii spornych działania moderatorów podlegają ocenie Administratora.
2. Administrator ma zawsze racje wesoły
3. Korzystaj z opcji szukaj, nie powielaj wątków.
4. Tworząc wątek umieść go w odpowiednim dziale na forum.
5. Unikaj zbaczania z głównego tematu wątku i zamieszczania postów nic nie wnoszących do tematu.
6. Obowiązuje zakaz pisania dwóch postów (jeden pod drugim) przez jednego użytkownika, do tego służy przycisk edycja.
7. Na forum obowiązuje kultura osobista wobec wszystkich użytkowników, zabronione jest używanie wulgarnych czy obraźliwych słów, propagowania przemocy, pornografii, treści rasistowskich i innych treści sprzecznych z prawem.
8. Posty i wątki niezgodne z regulaminem będą kasowane bądź ich treść bedzie edytowana przez moderatorów.
9. Nie nalegamy abyś używał poprawnej polszczyzny oraz polskich znaków diakrytycznych, jednak staraj się unikać pisowni blogowej typu "lofe, sfffeeet" i innych wymysłów.
10. Na forum nie można umieszczać (bez zgody administratora) linków do stron. Skupmy się na tym powinniśmy.
11. Za niedostosowanie się do regulaminu grozi ostrzeżenie, 5 ostrzeżeń = zakaz pisania na okres tygodnia, kolejne ostrzeżenia skutkują dłuższym odpoczynkiem.
12. Regulamin w razie potrzeb będzie rozwijany i każdy użytkownik powinien go przestrzegać.

Szanujmy się sąsiedzi bo inaczej nic tutaj razem nie zdziałamy.


  PRZEJDŹ NA FORUM