Usterki Gwarancyjne |
kaszubskiexpress pisze: ADAM pisze: Wiem sąsiedzi ze jesteście bardzo cierpliwi Ja już nie jestem !!! ADAM pisze: Według mnie windy powinny być ewidentnie wymienione na nowe wolne od wad ! Czy nasz administrator wraz z zarządem robi coś w tym kierunku ? Jaki zarząd ? Gościa interesuje sprzedaż mieszkań w kolejnych etapach a nie stan wind w praktycznie sprzedanym budynku. ADAM pisze: Jeśli administrator nic nie zrobi z tym problemem ile będziemy musieli płacić za serwis po gwarancji ? A może będziemy zmuszeni za własne pieniądze kupić nowe windy innego producenta ? To jest raczej pewne. Bardzo dziękuję Panu za poparcie ! Może jednak niepotrzebnie się denerwujemy administrator ma wszystko pod kontrolą. Dzisiaj dostałem odpowiedź od Pani Natalki zacytuję : "Windy objęte są gwarancją, lecz żeby gwarancja obowiązywała, dźwigi muszą być serwisowane przez firmę Schindler. W związku z tym, gotowość pogotowia dźwigowego, jest wynikiem podpisanej z firmą Schindler umowy serwisowej. Awaryjność powyższych wind jest bardzo wysoka, w związku z tym podejmowane są działania w celu ustalenia przyczyn występowania tak dużej ilości usterek. " Czyli podsumowując musimy dalej płacić ciężki pieniądz za serwis wind a administrator podejmuje jednak działania mające na celu ustalenie większej ilości usterek.... Jakie macie zdanie na ten temat ? |