Usterki Gwarancyjne
    kaszubskiexpress pisze:

      ADAM pisze:

      Wiem sąsiedzi ze jesteście bardzo cierpliwi

    Ja już nie jestem !!!


      ADAM pisze:


      Według mnie windy powinny być ewidentnie wymienione na nowe wolne od wad ! Czy nasz administrator wraz z zarządem robi coś w tym kierunku ?

    Jaki zarząd ?
    Gościa interesuje sprzedaż mieszkań w kolejnych etapach a nie stan wind w praktycznie sprzedanym budynku.



      ADAM pisze:

      Jeśli administrator nic nie zrobi z tym problemem ile będziemy musieli płacić za serwis po gwarancji ? A może będziemy zmuszeni za własne pieniądze kupić nowe windy innego producenta ?

    To jest raczej pewne.




Bardzo dziękuję Panu za poparcie !
Może jednak niepotrzebnie się denerwujemy administrator ma wszystko pod kontrolą. Dzisiaj dostałem odpowiedź od Pani Natalki zacytuję :
"Windy objęte są gwarancją, lecz żeby gwarancja obowiązywała, dźwigi muszą być serwisowane przez firmę Schindler. W związku z tym, gotowość pogotowia dźwigowego, jest wynikiem podpisanej z firmą Schindler umowy serwisowej. Awaryjność powyższych wind jest bardzo wysoka, w związku z tym podejmowane są działania w celu ustalenia przyczyn występowania tak dużej ilości usterek. "

Czyli podsumowując musimy dalej płacić ciężki pieniądz za serwis wind a administrator podejmuje jednak działania mające na celu ustalenie większej ilości usterek....lol

Jakie macie zdanie na ten temat ?


  PRZEJDŹ NA FORUM