Usterki Gwarancyjne |
mib25 pisze: Zdanie ja mam takie że najpierw to trzeba zobaczyć jak ROBYG podpisał umowe z Schindlerem na zakup wind. Tam są określone dokładnie warunki pracy/gwarancji tych urzadzen, serwisów itp. Drodzy Państwo od tego trzeba zacząć. Bicie piany na forum nie ma sensu.... Również z p. Natalia rozmawaiłem dzisiaj na temat wind. Dokumenty są do wglądu u niej. W tym tygodniu mam zamiar przeczytać dokładnie co jest tam napisane o wnioskach niezwłocznie poinforrmuje. Tez mnie temat wind wkurza i nie moge pojąć dlaczego są one aż tak awaryjne. Normalne to nie jest. Może mamy jakiś najnowocześniejszy model wind (prototyp) którego regulacja dla serwisantów to czarna magia... to też jedna z opcji. Myśli Pan że bicie piany nie ma sensu ? To tak wygląda gdyby Panu taka sytuacja pasowała albo zależało Panu żeby nie krytykować pracy administratora lub zarządu ! Jeśli większości ta sytuacja w windami nie będzie przeszkadzać to nie ma co się łudzić że administrator lub zarząd coś z tym zrobi skoro przez rok nic nie zrobił ! Zgadza się ? |