Usterki Gwarancyjne |
ADAM pisze: mib25 pisze: Zdanie ja mam takie że najpierw to trzeba zobaczyć jak ROBYG podpisał umowe z Schindlerem na zakup wind. Tam są określone dokładnie warunki pracy/gwarancji tych urzadzen, serwisów itp. Drodzy Państwo od tego trzeba zacząć. Bicie piany na forum nie ma sensu.... Również z p. Natalia rozmawaiłem dzisiaj na temat wind. Dokumenty są do wglądu u niej. W tym tygodniu mam zamiar przeczytać dokładnie co jest tam napisane o wnioskach niezwłocznie poinforrmuje. Tez mnie temat wind wkurza i nie moge pojąć dlaczego są one aż tak awaryjne. Normalne to nie jest. Może mamy jakiś najnowocześniejszy model wind (prototyp) którego regulacja dla serwisantów to czarna magia... to też jedna z opcji. Myśli Pan że bicie piany nie ma sensu ? To tak wygląda gdyby Panu taka sytuacja pasowała albo zależało Panu żeby nie krytykować pracy administratora lub zarządu ! Jeśli większości ta sytuacja w windami nie będzie przeszkadzać to nie ma co się łudzić że administrator lub zarząd coś z tym zrobi skoro przez rok nic nie zrobił ! Zgadza się ? Bicie piany nie ma sensu jeśli nie posiadamy całkowitej wiedzy. Bez tego pewnych spraw się nie zalatwi. BTW niech Pan przejrzy moje poprzednie posty i wyciągnie wnioski o ile Pan potrafi..... Od początku działam w temacie poprawy spraw i działania naszej wspólnoty w różnych tematach. Zależy mi tak samo jak sporej ilości osób aby było nam lepiej/taniej itp, "gorące głowy" nie pomogą a mogą tylko zaszkodzić. Dodatkowo jak wspomniał Pan nie był Pan na spotkaniu w hotelu z Administracja. Tam sporo tematów było poruszone. Masters dostał czas na przygotowanie dokumentów i o ile wiem część już jest gotowa, a część jest w trakcie załatwiania. W ramach walki o "naszą" wspolnotę o ile dysponuje Pan czasem zapraszam w czwartek badź piątek w celu przejrzenia umowy Robyga w sprawie wind. Może czegoś ciekawego się dowiemy. |