system ServiceDesk obsługujący wspólnotę - czyli "co się dzieje z moją sprawą"
Proponuję chwilę refleksji nad poniższym, ewentualną dyskusję.

Tak firmy komercyjne jak również instytucje publiczne dążą do tego, by klientom/petentom żyło się prościej.
Korzystając z dobrych wzorców moglibyśmy wdrożyć system obsługi zgłoszeń, tak by mieszkańcy, Zarząd i inni beneficjenci mieli pod kontrolą sprawy naszej nieruchomości.

Propozycja trochę rewolucyjna, ale może pomóc w byciu przyjaznym i rzetelnym naszym administratorom nieruchomości.

Korzyści (na szybko):
a) mieszkańcy wiedzą na jakim etapie są ich zgłoszenia,
b) baza wiedzy dotycząca problemów w nieruchomości (znane są ścieżki rozwiązania problemów)
c) priorytetyzacja inicjatyw
d) katalog rozwiązań + automatyzacja np. zgłoszeń do dostawców (gwarancje)


Koszt rozwiązania - w zasadzie można oprzeć o darmowy system + cena hostingu (100 zł/m-c) + cena integracji (być może moglibyśmy to zrobić jako prace społeczne).

Zaangażowanie - administracja i/lub osoby dyżurne musiałaby obsługiwać wnioski mieszkańców


Tak w skrócie, jeśli będzie zainteresowanie chętnie podyskutuję.



  PRZEJDŹ NA FORUM