system ServiceDesk obsługujący wspólnotę - czyli "co się dzieje z moją sprawą" |
Proponuję chwilę refleksji nad poniższym, ewentualną dyskusję. Tak firmy komercyjne jak również instytucje publiczne dążą do tego, by klientom/petentom żyło się prościej. Korzystając z dobrych wzorców moglibyśmy wdrożyć system obsługi zgłoszeń, tak by mieszkańcy, Zarząd i inni beneficjenci mieli pod kontrolą sprawy naszej nieruchomości. Propozycja trochę rewolucyjna, ale może pomóc w byciu przyjaznym i rzetelnym naszym administratorom nieruchomości. Korzyści (na szybko): a) mieszkańcy wiedzą na jakim etapie są ich zgłoszenia, b) baza wiedzy dotycząca problemów w nieruchomości (znane są ścieżki rozwiązania problemów) c) priorytetyzacja inicjatyw d) katalog rozwiązań + automatyzacja np. zgłoszeń do dostawców (gwarancje) Koszt rozwiązania - w zasadzie można oprzeć o darmowy system + cena hostingu (100 zł/m-c) + cena integracji (być może moglibyśmy to zrobić jako prace społeczne). Zaangażowanie - administracja i/lub osoby dyżurne musiałaby obsługiwać wnioski mieszkańców Tak w skrócie, jeśli będzie zainteresowanie chętnie podyskutuję. |