uchwały przesłane mailem
Nie przypominam sobie aby ktokolwiek zapowiadał, że zada "pytanie o dobrowolne zrezygnowanie".
Jednak bez względu na to czy tak było, czy nie, to nie było żadnego problemu aby każda osoba będąca na sali, która chciała odwołania Zarządu wstała i powiedziała, że głosujemy za odwołaniem.
Zresztą jakoś mnie to nie dziwi, że nikt się na to nie uparł. W końcu lepiej jest się spinać na forum wesoły

Ja przed zebraniem wspólnoty napisałem maila do każdej osoby z Robygu, z którą miałem kontakt i coś załatwiałem w tym do p. Okońskiego. W którym napisałem co myślę o tym co się dzieje oraz napisałem p. Okońskiemu aby sam zrezygnował lub Zarząd P-Administracji zrezygnował z pełnienia funkcji Zarządu naszej wspólnoty i przekazał to na zebraniu. Odpowiedzi nie było.
Dlatego wracając też do tego "wezwania", które miało paść na zebraniu - nic by to nie dało bo dopóki nie skończy się budowa to będziemy mieć w Zarządzie P-Administrację bo sami nie odejdą.

@roblez
Jeśli chcesz doprowadzić do odwołania Zarządu to wystarczy:
0. Mieć chętnego/chętnych na członka Zarządu
1. Przygotować projekt uchwały dotyczący odwołania Zarządu, powołania nowego i ew. inne uchwały (administrator może to zrobić)
2. Zebrać 10% udziałów co da możliwość zwołania zebrania wspólnoty (lista z imienia i nazwiska oraz nr mieszkania i podpis, tak robiliśmy ostatnio)
3. Zawiadomić WSZYSTKICH właścicieli lokali w naszej wspólnocie o zebraniu wspólnoty (termin, załączona uchwała, itd)
4. Zaprosić na zebranie notariusza co wiąże się z opłatą
Notariusz spisuje protokół z zebrania w formie AN, aby przegłosować uchwałę "za" należy mieć 50,01% udziałów. Można je uzyskać przez obecność właścicieli lokali na zebraniu lub posiadać pełnomocnictwa zwykłe.
Więcej informacji posiada użytkownik forum kaszubskiexpress, który dowiadywał się u notariusza jak to wygląda.

Po odwołaniu Zarządu należy od razu powołać nowy Zarząd, najlepiej aby od razu przegłosować uchwałę mówiącą o powołaniu/odwołaniu Zarządu uchwałą wtedy nie będzie trzeba następnym razem wołania notariusza.
Jeśli będą pełnomocnictwa to najlepiej napisać w nich, że są do każdej z głosowanych uchwał.

W zebraniu nie musi uczestniczyć aktualny Zarząd, ważne aby każdy właściciel i Zarząd dostał informację w ustawowym terminie o zebraniu.

Później można cieszyć się nowym Zarządem


  PRZEJDŹ NA FORUM