Namawianie do przeglosowania uchwaly sprzecznej z polskim prawem !
Nie byłem na zebraniu, ale czytałem projekt uchwały i również odczytałem przekaz dotyczący ściągania należności jako niezgodny z prawem, ale postanowiłem wycofać się z komentowania czegokolwiek, bo jest to (m in tutaj) niemile widziane.

Zrobiłem natomiast taki stress test naszego systemu komunikacyjnego. Z premedytacją nie płaciłem opłat i ku mojemu zaskoczeniu nie tylko nie dostałem znienawidzonych przeze mnie listów poleconych, ale przede wszystkim nie dostałem podstawowej komunikacji mailowej czy zwykłej karteczki do skrzynki.

Chcecie wywiesić nr mieszkań na widok, pytam poco? By napiętnować sąsiadów? Problem moim zdaniem jest w komunikacji, administartor nie potrafi się skutecznie skomunikować z właścicielami.

Jako dobre przykłady wskażę:
1. bank BGŻ (sic!) - prosi smsem by pamietać o opłacie, prosi, jesli się ją przeoczy, by nadrobić zaległość
2. UPS - wysyła sms i mail przypominajacy o opłacie, wysyła mail i sms o tym, że przeoczyło się opłatę
3. bank GetIn (chyba najgorszy bank w Polsce pod względem obsługi klientów) - wysyła informację smsem i mailowo o racie kredytu, przypomina jesli się ja przeoczyło

a my?!!!! odcinać wodę, odcinać prąd, najlepiej eksmitować, nasłać imigrantów z Białorusi i napiętnować

Panowie - nie tędy droga, mieszkamy w Polsce, państwie (do niedawna) prawa i ludzi cywilizowanych, dbając o komunikację pozytywną na prawdę możecie więcej zdziałać niż wywieszając listy, chyba że oczekujecie hejtu wobec tych, którzy nie płacą.

pozdrowienia, nie oczekuję odpowiedzi, szczególnie przeszytego hejtem moich eksperymentów wobec struktur
naszej wspólnoty.

PS.
Do dziś zalegam 3 m-ce, czyli to nie przeoczenie.


  PRZEJDŹ NA FORUM