NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » POMOC » LOGOTERMA

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

Logoterma

  
Kijada1
08.10.2014 18:16:24
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 166 #1957841
Od: 2014-10-8
Proszę o informację gdzie zgłosić problem z ogrzewaniem, bo p. Łukasz Zalewski chyba nie ma czasu mi pomoc.
Adam
  
Virus
08.10.2014 20:23:06
poziom 5

Grupa: Administrator 

Posty: 453 #1957927
Od: 2014-3-9
Najlepiej do dewelopera. Kiedyś zgłaszałem bo też miałem problem i zrobili co trzeba.
Nie pamiętam tylko na jaki @, najlepiej podejść do biura to powinni podać @ albo nr tel.

  
kaszubskiexpress
09.10.2014 10:49:45
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 194 #1958198
Od: 2014-3-10
    Kijada1 pisze:

    Proszę o informację gdzie zgłosić problem z ogrzewaniem, bo p. Łukasz Zalewski chyba nie ma czasu mi pomoc.
    Adam


Tutaj należy napisać...
usterki.gdansk@robyg.pl

Ktoś to czyta, bo gdy wysłałem prośbę o interwencję z dopiskiem POTRAKTOWAĆ JAKO PILNE, to zadzwonili po 2 godzinach.
  
Kijada1
09.10.2014 15:40:49
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 166 #1958330
Od: 2014-10-8
Dziękuję.

Na "usterki.gdansk@robyg.pl" powiedziano mi, że dzwoni się do p. Grzegorza Rosy tel. 609 322 547 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

Pan Grzegorz po wstępnej diagnozie przekierowuje do serwisanta firmy Uniterm pod numer 662 800 800.

Tam ponownie diagnozują i umawiają się z klientem (teraz rozpoczyna się sezon, więc mi jeszcze umówić się nie udało).

Generalnie ważna informacja dla członków Wspólnoty - (nie wiem jak do niej dotrzeć, bo p. Łukasz Zalewski (administrator) ma problem z odpowiedzią na moje e-maile).

Informacja jest taka, że Wspólnota musi zadbać o przegląd logoterm, bo w przeciwnym przypadku straci 5 letnią gwarancję. Ostatni przegląd logoterm był w styczniu 2014, musi być robiony co roku. Kosztuje ok 65 zł per sztuka, być może w globalnym zamówieniu uda się utargować.

pozdrowienia,
Adam

  
Virus
09.10.2014 20:23:10
poziom 5

Grupa: Administrator 

Posty: 453 #1958490
Od: 2014-3-9
Sprawa przegladow jest znana. Zapewne czynnosci zwiazane z przegladem beda wykonane rowniez na poczatku roku. Choc jak dla mnie to chyba najlepiej wykonac go zaraz przed okresen grzewczym.
Bedziemy o tym rozmawiac z administratorem ale dzieki za przypomnienie wesoły
  
ADAM
09.10.2014 23:17:15
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 355 #1958595
Od: 2014-3-9


Ilość edycji wpisu: 1
    Kijada1 pisze:

    Dziękuję.

    Na "usterki.gdansk@robyg.pl" powiedziano mi, że dzwoni się do p. Grzegorza Rosy tel. 609 322 547 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

    Pan Grzegorz po wstępnej diagnozie przekierowuje do serwisanta firmy Uniterm pod numer 662 800 800.

    Tam ponownie diagnozują i umawiają się z klientem (teraz rozpoczyna się sezon, więc mi jeszcze umówić się nie udało).

    Generalnie ważna informacja dla członków Wspólnoty - (nie wiem jak do niej dotrzeć, bo p. Łukasz Zalewski (administrator) ma problem z odpowiedzią na moje e-maile).

    Informacja jest taka, że Wspólnota musi zadbać o przegląd logoterm, bo w przeciwnym przypadku straci 5 letnią gwarancję. Ostatni przegląd logoterm był w styczniu 2014, musi być robiony co roku. Kosztuje ok 65 zł per sztuka, być może w globalnym zamówieniu uda się utargować.

    pozdrowienia,
    Adam



Zaskoczony jestem że p. Łukasz Zalewski (administrator ) ignoruje e-maile mieszkańców... To co najmniej dziwne !?
Przy okazji Panie Adamie mogę zapytać na czym polegał Pana problem ?
  
Kijada1
10.10.2014 00:49:37
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 166 #1958610
Od: 2014-10-8
    ADAM pisze:



    Zaskoczony jestem że p. Łukasz Zalewski (administrator ) ignoruje e-maile mieszkańców... To co najmniej dziwne !?


Ja tez, słyszałem o nim dobrą opinię, z resztą w przeszłości pomógł mi w innej sprawie. Może jest na urlopie, taj jak p. Ewa, która odpowiedziała pismem windykacyjnym zamiast podania e-mailowo numeru konta.



    ADAM pisze:


    Przy okazji Panie Adamie mogę zapytać na czym polegał Pana problem ?


Logoterma nie grzeje mi grzejników. (Tak w skrócie)
  
mib25
10.10.2014 07:20:03
poziom 5

Grupa: Moderator

Posty: 441 #1958632
Od: 2014-3-11
Proszę również kierować korespondencję do p. Arkadiusz Chilczuk.
P .Arkadiusz jest prawie codziennie na terenie nieruchomości.
  
Kijada1
10.10.2014 08:11:37
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 166 #1958641
Od: 2014-10-8
Kim ten Pan jest i jaki jest do niego kontakt?

imię.nazwisko@zzn.pl?
  
mib25
10.10.2014 08:18:54
poziom 5

Grupa: Moderator

Posty: 441 #1958643
Od: 2014-3-11
    Kijada1 pisze:

    Kim ten Pan jest i jaki jest do niego kontakt?

    imię.nazwisko@zzn.pl?


arkadiusz.chilczuk@zzn.pl
691 742 316,

Ten Pan to administrator naszej wspólnoty dyżurujący prawie codziennie w biurze/kontenerze.
  
kaszubskiexpress
10.10.2014 08:28:30
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 194 #1958649
Od: 2014-3-10


Ilość edycji wpisu: 1
    Kijada1 pisze:

    Kim ten Pan jest i jaki jest do niego kontakt?

    imię.nazwisko@zzn.pl?


arkadiusz.chilczuk@zzn.pl

Pan Arkadiusz zajmuje się z ramienia firmy administrującej naszą wspólnotą sprawami bieżącymi.

Właściwie jest codziennie w określonych godzinach na miejscu, raz w tygodniu ma dyżur do późniejszych godzin.

Ostatnio mieliśmy z nim spotkanie i w czasie tego spotkania zajął się właśnie kłopotami z logotermą któregoś z mieszkańców, być może właśnie była nim osoba ukrywająca się pod nickiem KIJADAL.
Zostawił nas na chwilę i coś załatwiał.


Jeśli chodzi o windykacje, to nie należy się dziwić, ponieważ zadłużenie budynku jest bardzo duże a płatności należy uiszczać w terminie.


Edit: widzę, że już padła podpowiedź.


  
Kijada1
10.10.2014 08:50:24
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 166 #1958662
Od: 2014-10-8
    kaszubskiexpress pisze:

    [

    Ostatnio mieliśmy z nim spotkanie i w czasie tego spotkania zajął się właśnie kłopotami z logotermą któregoś z mieszkańców, być może właśnie była nim osoba ukrywająca się pod nickiem KIJADAL.




Dziwne, nikt się nie kontaktował ze mną z administracji, sam załatwiam sprawę z serwisem.

offtop:
a) nie ukrywam się, administrator widzi moje imię i nazwisko, a że to moje dane osobowe, więc nie udostępniam jej globalnemu internetowi (podlega też ochronie - vide UODO)
b) mój nick to Kijada1 (jeden)


nawiązując do windykacji, niestety nie zgadzam się z takim podejściem, natomiast zgodnie z regulaminem tego forum unikajmy offtop-ów. Jeśli "kaszubskieexpress" chciałoby o tym porozmawiać zachęcam do otworzenia nowego wątku.
  
kaszubskiexpress
10.10.2014 09:01:06
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 194 #1958675
Od: 2014-3-10


Ilość edycji wpisu: 1
    Kijada1 pisze:


    Dziwne, nikt się nie kontaktował ze mną z administracji, sam załatwiam sprawę z serwisem.

Napisałem....
    kaszubskiexpress pisze:


    Ostatnio mieliśmy z nim spotkanie i w czasie tego spotkania zajął się właśnie kłopotami z logotermą któregoś z mieszkańców, być może właśnie była nim osoba ukrywająca się pod nickiem KIJADAL.

Zwracam uwagę na BYĆ MOŻE.





    Kijada1 pisze:


    a) nie ukrywam się, administrator widzi moje imię i nazwisko, a że to moje dane osobowe, więc nie udostępniam jej globalnemu internetowi (podlega też ochronie - vide UODO)
    b) mój nick to Kijada1 (jeden)

Administrator nie zdradza danych mieszkańców radzie mieszkańców !
Na telefonie 1 i l wyglądają prawie identycznie, sorry za błąd.




    Kijada1 pisze:


    nawiązując do windykacji, niestety nie zgadzam się z takim podejściem, natomiast zgodnie z regulaminem tego forum unikajmy offtop-ów. Jeśli "kaszubskieexpress" chciałoby o tym porozmawiać zachęcam do otworzenia nowego wątku.

Nawiązałem do tego fragmentu w tym wątku.
    Kijada1 pisze:


    p. Ewa, która odpowiedziała pismem windykacyjnym zamiast podania e-mailowo numeru konta.
  
Kijada1
10.10.2014 09:05:01
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 166 #1958679
Od: 2014-10-8
Posypuję głowę za offtop-y
  
mib25
10.10.2014 11:37:34
poziom 5

Grupa: Moderator

Posty: 441 #1958778
Od: 2014-3-11
    Kijada1 pisze:

      kaszubskiexpress pisze:

      [

      Ostatnio mieliśmy z nim spotkanie i w czasie tego spotkania zajął się właśnie kłopotami z logotermą któregoś z mieszkańców, być może właśnie była nim osoba ukrywająca się pod nickiem KIJADAL.




    Dziwne, nikt się nie kontaktował ze mną z administracji, sam załatwiam sprawę z serwisem.

    offtop:
    a) nie ukrywam się, administrator widzi moje imię i nazwisko, a że to moje dane osobowe, więc nie udostępniam jej globalnemu internetowi (podlega też ochronie - vide UODO)
    b) mój nick to Kijada1 (jeden)


    nawiązując do windykacji, niestety nie zgadzam się z takim podejściem, natomiast zgodnie z regulaminem tego forum unikajmy offtop-ów. Jeśli "kaszubskieexpress" chciałoby o tym porozmawiać zachęcam do otworzenia nowego wątku.


Proszę o trzymanie się głównego wątku tego tematu!!!

Jeśli są jakieś inne tematy na które Panowie chcecie porozmawaić to jest albo wiadomość prywatna tudzież odpowiedni dział do rozmów.
EOT
  
kaszubskiexpress
10.10.2014 11:56:09
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 194 #1958792
Od: 2014-3-10
    mib25 pisze:


    Proszę o trzymanie się głównego wątku tego tematu!!!

    Jeśli są jakieś inne tematy na które Panowie chcecie porozmawaić to jest albo wiadomość prywatna tudzież odpowiedni dział do rozmów.
    EOT


Wszystko o czym dyskutujemy dotyczy głównego wątku.
  
mib25
10.10.2014 12:02:32
poziom 5

Grupa: Moderator

Posty: 441 #1958796
Od: 2014-3-11
Patrząc na te wypowiedzi odnośnie logotermy to się dzisiaj zmuszę i też "odpalę" system aby sprawdzić czy działa. Mam nadzieję że nie będzie problemów....
  
Kijada1
10.10.2014 12:16:01
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 166 #1958808
Od: 2014-10-8
Dzwonił dzisiaj do mnie pan z naszej administracji, mówił, że wyskakują dodatkowo jakieś zabezpieczenia gpecu w pionach naszego budynku.
Będzie się z nimi kontaktował, bo ponoć często ostatnimi czasu to się dzieje. Nie do końca wiem jaki to ma związek, ale pewnie ma skoro pan o tym wspominał.

Dziś do mnie mają przyjechać panowie z serwisu, jak ustalą co się stało to dam Wam znać
  
Kijada1
10.10.2014 19:07:21
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 166 #1959005
Od: 2014-10-8
Jestem porozmowie z serwisantem. Okazuje się, ze Logoterma jest prosta jak budowa cepa (no prawie). Jakby ktoś miał problem to służę radą, pomocą.

U mnie zaśniedział zawór od twardej wody, "naprawa" trwała ok. Minuty.

Przy okazji mamy w bloku twardą wodę, ktoś myślał może o jej uzdatnianiu? (Może jak powstaną kolejne wieże to zrzucimy się na stację uzdatniania wody)

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » POMOC » LOGOTERMA

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


TestHub.pl - opinie, testy, oceny