|  |  | 
| Kijada1 | 16.12.2015 13:40:24 | 
|  
 Grupa: Użytkownik
 
 Posty: 166 #2214807
 Od: 2014-10-8
 
 | Bardzo podoba mi się inicjatywa likwidacji pojemników do segregacji (słusznie ktoś zauważył, że segregujemy śmieci w innym trybie). Dziękuję za tę inicjatywę.
 
 Estetykę osiedla zaburza też ten obskurny, obdrapany słup ogłoszeniowy (billboard) znajdujący się obecnie na placu sprzedaży choinek.
 
 Czy coś z nim można zrobić?
 | 
|  |  | 
| kaszubskiexpress | 16.12.2015 13:56:03 | 
|  
 Grupa: Użytkownik
 
 Posty: 194 #2214810
 Od: 2014-3-10
 
 | Jeśli chodzi o ten nośnik reklamowy, to zgodnie z prawem jest nasz, bo stoi na działce naszej wspólnoty. Problemem jest brak chęci P-Administracji i Robyga do przekazywania dokumentacji.
 
 Wszystko mocno przeciąga się w czasie, prosimy o cierpliwość i czekamy na sugestie, które można wysyłać na adres email Zarządu Wspólnoty.
 | 
|  |  | 
| Virus | 16.12.2015 14:10:05 | 
|  
 Grupa: Administrator
  
 Posty: 453 #2214812
 Od: 2014-3-9
 
 | Można, tylko na chwilę obecną mamy inne priorytety. 
 Tym tematem też będziemy się zajmować.
 Czy to będzie całkowita likwidacja, czy też pozostawienie tam miejsca na reklamę (w jakiej formie to teraz nie ma co pisać) tego jeszcze nie wiadomo. Natomiast w tym przypadku są i plusy i minusy bo z jednej strony może i estetyka osiedla dla kogoś będzie mocno zachwiana a z drugiej zawsze z tego tytułu moglibyśmy mieć pieniądze na inwestycje i inne cele związane z działaniem wspólnoty.
 
 Także temat jest nam znany i na pewno będziemy się tym zajmować.
 Wszelkie sugestie weźmiemy pod uwagę.
 | 
|  |  | 
| Kijada1 | 16.12.2015 15:51:20 | 
|  
 Grupa: Użytkownik
 
 Posty: 166 #2214836
 Od: 2014-10-8
 
 | [quote=Virus] 
 Czy to będzie całkowita likwidacja, czy też pozostawienie tam miejsca na reklamę (w jakiej formie to teraz nie ma co pisać) tego jeszcze nie wiadomo. Natomiast w tym przypadku są i plusy i minusy bo z jednej strony może i estetyka osiedla dla kogoś będzie mocno zachwiana a z drugiej zawsze z tego tytułu moglibyśmy mieć pieniądze na inwestycje i inne cele związane z działaniem wspólnoty.
 [...]
 
 Wszelkie sugestie weźmiemy pod uwagę.[/quote]
 
 
 Zatem sugestia : ), jeśli ma pozostać reklama to niech ona będzie estetyczna i nie zagrażająca zdrowiu i życiu. W ostatnią wichurę nie wyglądało to ciekawie.
 
 
 | 
|  |  | 
| Jac | 22.12.2015 19:07:35 | 
| Grupa: Użytkownik 
 Posty: 6 #2217207
 Od: 2015-12-22
 
 | Estetyka osiedla to jedno, a przydatność pojemników to drugie. To, że mamy inny tryb segregacji śmieci to nie wszystko - wystarczy spojrzeć na to w jakim tempie pojemniki się napełniały (ludzie po prostu chcieli segregować). Oczywiście można powiedzieć, że napełniali je mieszkańcy pozostałych bloków, a nie od nas. Myślę jednak, że należało zapytać mieszkańców o zdanie. Szkoda, że zarząd postawił wszystkich przed faktem dokonanym, "nie pytając" o zdanie. Było kilka innych rozwiązań, które mogły być zastosowane i dotyczyły by tylko mieszkańców naszego bloku - choćby przeniesienie ich do pomieszczenia z resztą kontenerów.
 | 
|  |  | 
| kaszubskiexpress | 22.12.2015 19:47:04 | 
|  
 Grupa: Użytkownik
 
 Posty: 194 #2217229
 Od: 2014-3-10
 
 
 Ilość edycji wpisu: 1
 | Zostało złożone zapotrzebowanie na dodatkowe pojemniki do pomieszczenia na zbiórkę śmieci. Pojemniki do segregacji zapełniały się szybko, bo obsługiwały wszystkie budynki i komercyjne przedsięwzięcie, czyli Hashi Sushi, które miało znaczny w tym udział.
 
 Śmieci z zielonych pojemników podlegają segregacji w miejscu dostarczania odpadów, co wypełnia proekologiczne oczekiwania.
 
 Mieszkańcy o tym pomyśle usłyszeli na pazdziernikowym spotkaniu Wspólnoty, pomysł wziął się z sugestii mieszkańców właśnie.
 
 Wstawienie tych pojemników do środka, co Pan sugeruje nie wchodzi w grę, ze względu na sposób opróżniania HDS-em.
 | 
|  |  | 
| Jac | 22.12.2015 20:41:14 | 
| Grupa: Użytkownik 
 Posty: 6 #2217254
 Od: 2015-12-22
 
 | Dziękuję za przypomnienie jak użytkuję się zielone pojemniki 
 Odnośnie sposobu opróżniania, istnieją różne rodzaje pojemników selektywnych - również takie na kołach, które bez większych problemów, podobnie jak te zielone, można przestawiać na zewnątrz. Nie ma wtedy problemu z opróżnianiem.
 
 Tak na marginesie, z wcześniejszych zapowiedzi zarządu wydawać się mogło, że przepływ informacji między obecnym zarządem, a mieszkańcami miał się radykalnie zmienić na lepsze. No, ale ok... w październiku na zebraniu, było info.
 | 
|  |  | 
| mib25 | 22.12.2015 22:00:34 | 
|  
 Grupa: Moderator
 
 Posty: 441 #2217287
 Od: 2014-3-11
 
 | Jac pisze: 
 
 Tak na marginesie, z wcześniejszych zapowiedzi zarządu wydawać się mogło, że przepływ informacji między obecnym zarządem, a mieszkańcami miał się radykalnie zmienić na lepsze. No, ale ok... w październiku na zebraniu, było info.
 
 Adres kontaktowy z zarządem jest pod adresem zarzad.albatros4@gmail.com
 
 Jeśli chce się Pan spotkać to proszę się skontaktować pod w/w adresem, na pewno odpowiemy.
 
 
 
 
 | 
|  |  | 
| kaszubskiexpress | 23.12.2015 08:17:48 | 
|  
 Grupa: Użytkownik
 
 Posty: 194 #2217354
 Od: 2014-3-10
 
 | Staram się udzielić wyczerpującej odpowiedzi, ale biorą pod uwagę ironię... 
 
 
 
 
 Dam sobie z tym spokój.
 | 
|  |  | 
| Jac | 23.12.2015 09:42:17 | 
| Grupa: Użytkownik 
 Posty: 6 #2217369
 Od: 2015-12-22
 
 | mib25 pisze: 
 
 
 Adres kontaktowy z zarządem jest pod adresem zarzad.albatros4@gmail.com
 
 Jeśli chce się Pan spotkać to proszę się skontaktować pod w/w adresem, na pewno odpowiemy.
 
 
 
 
 Dziękuję za podanie adresu kontaktowego do Państwa. Zapewne w przyszłości z niego skorzystam. Teraz jednak wydaje się, że sprawa jest zakończona - wszak nie ma już fizycznie nad czym debatować.
 
 Niemniej jednak marzy mi się, aby mieszkańcy mieli okazję dowiadywać się o takich inicjatywach przed faktem ich wprowadzenia w życie (argument, że była mowa o tym w październiku na spotkaniu - po prostu do mnie nie trafia), tak aby w razie swojego zainteresowania mieli możliwość skontaktowania się z Państwem i wymienienia opinii. Taka kolejność przekazu informacji zapewne byłaby doskonała dla mieszkańców jak i zarządu, który spotykałby się już z zainteresowanymi w konkretnej sprawie. Doskonałym miejscem do skutecznej wymiany informacji zapewne jest tablica ogłoszeń przy wejściu do budynku. Oczywiście to jest tylko sugestia. Zapewne mają Państwo swoje przemyślenia w tej kwestii - w zasadzie każde rozwiązanie, które polepszy wymianę informacji jest godne uwagi.
 
 Wszystkiego dobrego na Święta!
 | 
|  |  | 
| mib25 | 23.12.2015 09:55:22 | 
|  
 Grupa: Moderator
 
 Posty: 441 #2217374
 Od: 2014-3-11
 
 | Informacja o sposobie kontaktu pojawiła się bardzo szybko w gablocie oraz przy windach. 
 W niedługim czasie pojawią się dodatkowe miejsca ogłoszeń- w windach oraz jeszcze jedna tablica w lobby-lepiej widoczna.
 
 Dodatkowo lista kontaktów do Państwa została zaktualizowana przez Administratora. Myślę że w przyszłości konkakt będzie sprawniejszy.
 
 
 Cały czas jesteśmy na etapie przejmowania WM od poprzedniego zarządu i administratorów. Niestety nie idzie to w tempie jaki byśmy chcieli.
 
 Życzymy Wesołych Świąt.
 
 
 
 | 
|  |  | 
| Bordeaux | 23.12.2015 10:02:22 | 
|  
 Grupa: Użytkownik
 
 Posty: 48 #2217377
 Od: 2014-12-22
 
 | Ja uważam, że informacja na ostatnim spotkaniu była wystarczająca. Po to są te spotkania by podejmować na nich różne decyzje. Staram się być na wszystkich spotkaniach i dzięki temu uważam, że jestem na bieżąco, dodatkowo dużo jest ogłoszeń tablicy czy przy windach. Stąd nie rozumiem pretensji do naszego nowego zarządu, że brakuje informacji. Moim zdaniem informacji jest dużo i wystarczająco, a ja nie zostałem zaskoczony tym, że śmietniki na selektywną zbiórkę zostały usunięte, bo była o tym mowa! 
 Zapraszam na spotkania, do czytania forum, ewentualnie do kontaktu osobiście zarządem a nikt nie będzie się czuł wykluczony. Tak mi się wydaje. Smutne jest to, że na spotkania przychodzi z 10% mieszkańców a potem są wylewane żale na forum. Nie idźcie tą drogą
  
 Ja ze swojej strony jestem zadowolony, że z całego bloku znalazły się 3 osoby, które chcą ogarniać ten bałagan i mam wrażenie, że naprawdę dobrze im to pójdzie. Dajmy zarządowi czas na uporządkowanie wszystkiego, a do zrobienia jest sporo. Okres przejściowy zawsze boli
  
 pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!
  | 
|  |  | 
| Klubowicz | 24.12.2015 09:04:16 | 
|  
 Grupa: Użytkownik
 
 Posty: 401 #2217720
 Od: 2014-3-16
 
 | Bordeaux pisze: Ja uważam, że informacja na ostatnim spotkaniu była wystarczająca. Po to są te spotkania by podejmować na nich różne decyzje. Staram się być na wszystkich spotkaniach i dzięki temu uważam, że jestem na bieżąco, dodatkowo dużo jest ogłoszeń tablicy czy przy windach. Stąd nie rozumiem pretensji do naszego nowego zarządu, że brakuje informacji. Moim zdaniem informacji jest dużo i wystarczająco, a ja nie zostałem zaskoczony tym, że śmietniki na selektywną zbiórkę zostały usunięte, bo była o tym mowa! 
 Zapraszam na spotkania, do czytania forum, ewentualnie do kontaktu osobiście zarządem a nikt nie będzie się czuł wykluczony. Tak mi się wydaje. Smutne jest to, że na spotkania przychodzi z 10% mieszkańców a potem są wylewane żale na forum. Nie idźcie tą drogą
  
 Ja ze swojej strony jestem zadowolony, że z całego bloku znalazły się 3 osoby, które chcą ogarniać ten bałagan i mam wrażenie, że naprawdę dobrze im to pójdzie. Dajmy zarządowi czas na uporządkowanie wszystkiego, a do zrobienia jest sporo. Okres przejściowy zawsze boli
  
 pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!
 
 
 Zgadzam się w 100%. Ci co się "interesują" wiedzieli o likwidacji pojemników.
 |