NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » SPRAWY WSPÓLNOTY » SYSTEM SERVICEDESK OBSŁUGUJĄCY WSPÓLNOTĘ - CZYLI "CO SIĘ DZIEJE Z MOJĄ SPRAWĄ"

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

system ServiceDesk obsługujący wspólnotę - czyli "co się dzieje z moją sprawą"

  
Kijada1
10.10.2014 08:41:49
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 166 #1958658
Od: 2014-10-8
Proponuję chwilę refleksji nad poniższym, ewentualną dyskusję.

Tak firmy komercyjne jak również instytucje publiczne dążą do tego, by klientom/petentom żyło się prościej.
Korzystając z dobrych wzorców moglibyśmy wdrożyć system obsługi zgłoszeń, tak by mieszkańcy, Zarząd i inni beneficjenci mieli pod kontrolą sprawy naszej nieruchomości.

Propozycja trochę rewolucyjna, ale może pomóc w byciu przyjaznym i rzetelnym naszym administratorom nieruchomości.

Korzyści (na szybko):
a) mieszkańcy wiedzą na jakim etapie są ich zgłoszenia,
b) baza wiedzy dotycząca problemów w nieruchomości (znane są ścieżki rozwiązania problemów)
c) priorytetyzacja inicjatyw
d) katalog rozwiązań + automatyzacja np. zgłoszeń do dostawców (gwarancje)


Koszt rozwiązania - w zasadzie można oprzeć o darmowy system + cena hostingu (100 zł/m-c) + cena integracji (być może moglibyśmy to zrobić jako prace społeczne).

Zaangażowanie - administracja i/lub osoby dyżurne musiałaby obsługiwać wnioski mieszkańców


Tak w skrócie, jeśli będzie zainteresowanie chętnie podyskutuję.

  
ADAM
10.10.2014 13:57:02
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 355 #1958872
Od: 2014-3-9
Zawsze warto zrobić coś co poprawi jakość

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 1    strony: [1]

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » SPRAWY WSPÓLNOTY » SYSTEM SERVICEDESK OBSŁUGUJĄCY WSPÓLNOTĘ - CZYLI "CO SIĘ DZIEJE Z MOJĄ SPRAWĄ"

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!


TestHub.pl - opinie, testy, oceny