Grupa: Użytkownik
Posty: 166 #1958658 Od: 2014-10-8
| Proponuję chwilę refleksji nad poniższym, ewentualną dyskusję.
Tak firmy komercyjne jak również instytucje publiczne dążą do tego, by klientom/petentom żyło się prościej. Korzystając z dobrych wzorców moglibyśmy wdrożyć system obsługi zgłoszeń, tak by mieszkańcy, Zarząd i inni beneficjenci mieli pod kontrolą sprawy naszej nieruchomości.
Propozycja trochę rewolucyjna, ale może pomóc w byciu przyjaznym i rzetelnym naszym administratorom nieruchomości.
Korzyści (na szybko): a) mieszkańcy wiedzą na jakim etapie są ich zgłoszenia, b) baza wiedzy dotycząca problemów w nieruchomości (znane są ścieżki rozwiązania problemów) c) priorytetyzacja inicjatyw d) katalog rozwiązań + automatyzacja np. zgłoszeń do dostawców (gwarancje)
Koszt rozwiązania - w zasadzie można oprzeć o darmowy system + cena hostingu (100 zł/m-c) + cena integracji (być może moglibyśmy to zrobić jako prace społeczne).
Zaangażowanie - administracja i/lub osoby dyżurne musiałaby obsługiwać wnioski mieszkańców
Tak w skrócie, jeśli będzie zainteresowanie chętnie podyskutuję.
|